dimecres, 17 d’octubre del 2012

Quin és el millor disc de R.E.M.?


No, ni R.E.M. han tornat, ni hi ha un nou llançament discogràfic o audiovisual (que jo sàpiga) dels d'Athens, però sempre és bon moment per recordar el llegat d'una de les bandes més especials de la història del rock.

No sé molts fans de R.E.M. acostumen a passar-se per ací, però imagine que bastants, ja que, com be deia el meu amic Johnny i jo mateix reitere, conec a poca gent que no haja gaudit, en major o menor mesura, de la música dels de Mike Stipe en algun moment de la seva vida.

Actualment estic passant una època molt R.E.M., algo que em passa bastant sovint, i tinc un dubte. És una tontería, però jo sempre tinc tendència a decidir quin és per a mi el millor disc de les bandes que m'agraden, sempre ho faig, i en moltes ho tinc ben clar, però amb R.E.M. no. Algo lògic tenint en compte el gran nivell que tenen la majoria dels seus treballs. Així que, per curiositat i sobretot per diversió, us demane la vostra col·laboració per a que voteu el vostre disc de R.E.M. preferit, sé que és un poc cabronada decidir-se per un sol, així que es podran votar varis discos, els que més us agraden... anem a intentar-ho a veure que passa.

Ací a la dreta teniu l'enquesta. Gràcies!

R.E.M. forever!!!



6 comentaris:

Nahim de Forvik ha dit...

Eps Juanvi. Bé, per mi és imprescindible tota la discografia, pero si hagués d'escollir triaria el seu primer treball: "Murmur". Amb tot jo crec que el seu treball més aconseguit és el "Out of Time", encara que la crítica perd el cul per el "Automatic for the People", crec que el "Out..." és un perfecte equilibri entre comercialitat, expansió musical i una exel·lent producció.

Juanjo Mestre ha dit...

Això crec, Juanvi, a mi m'agradaven més els Long Ryders, els Dream Syndicate o els Violent Femmes d'aquell rock americà dels vuitanta, però els tinc en especial estima i quasi tothom que li agrada la música popular ha tingut alguna etapa de molt Rem en la seva vida. Vot a Lifes rich Pageant (per descomptat), Green i New adventures in Hi-fi. Abraçada.

raúl ha dit...

a mi me gustan todos en los que stipe tiene pelo! y en los que no tiene también, qué coño.

juanvi ha dit...

Gràcies pels vostres vots, companys. No sé quin serà el millor, però el que si que tinc ben clar és que foren una banda irrepetible.

Abraçades!!

Boris ha dit...

No soy fan acerrimo del grupo y no los conozco tan a fondo como otros así que mi voto va sobre seguro y vote a un clásico: Automatic for the people.

juanvi ha dit...

Boris, buena elección. Yo soy más de los discos ochenteros, pero el Automatic es un discazo.

Gracias por pasarte por aquí. Ahora mismo enlazo tu blog.

Saludos!!