divendres, 12 d’octubre del 2012

Covers (VII) Uzzhuaïa "La chispa adecuada"


Sé que a molta gent li agrada més aquesta que l'original, i en certa manera ho entenc, ja que Uzzhuaïa la bordaren. La portaren magistralment al seu terreny i convertiren una gran balada en una autèntica bomba de hard rock. Però un ha segut fan de Heroes tota la vida i aquesta cançó sempre m'ha agradat especialment, així que... jo em quede amb l'original. Ara bé, aquesta versió és una autèntica passada. Un 10 pels valencians. La millor banda de rock actual de l'estat.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Creo que ya sabes que yo me quedo con la versión, la original es la leche pero esta versión me pone los pelos de punta, me encanta...
Ahora... de ahí a la mejor banda de rock actual estatal... mmm, no te voy a discutir porque les he escuchado tirando a poco, pero precisamente porque no me han enganchado apenas fuera de la versión...

raúl ha dit...

la versión es cojonuda, más rotunda, con esa voz estirada hasta el infinito. genial.

Juanjo Mestre ha dit...

La veritat és que no sé si m'agrada més que l'original. El cas és que és una cançó que m'agrada molt i que m'agradaria prou sentirla en directe. Abraçada, amic.

juanvi ha dit...

Rune, si, me acuerdo del post que hiciste sobre las versiones que te gustaban más que la original, y esta figuraba en ella.
Cuando digo la mejor banda del rock actual estatal me refiero a bandas relativamente nuevas, para mi hay bandas clásicas que todavia estan en activo que son intocables.
Pienso que Uzzhuaïa son la banda estatal más interesante de la actualidad, junto con Sonotones, que también me gustan mucho, però Uzzhuaïa estan un escalón más arriba, pienso yo. Besos!!

Raúl, si, es una gran versión. Excelente.

Johnny, jo sempre he pensat que "La chispa adecuada" és una de les gran cançons de la història del rock cantat en castellà.
Jo si que l'he escoltada en directe per part d'Uzzhuaïa, i sona genial, però el que realment m'agradaria és veure-la interpretar per part dels seus creadors, però això ja està molt més complicat.

Abraçades!

Jose Paleres ha dit...

Una versió excel·lent, sense dubte! Però no és comparable a l'original, crec jo. De fet, no veig a Uzzhuaia firmant una lletra com esta en la vida. Només per això no es pot comparar. Però crec que és una versió molt bona!

juanvi ha dit...

Jose, si, és una gran versió. Però sé de sobres el que penses. Com té que pensar la persona més fan que conec de Heroes?! Està claríssim :)