dimecres, 22 de setembre del 2010

Rock & Roll Radio Festival 2010. La Nucía.

Estic que balle amb un peu des de que em vaig enterar d'aquest festival. El dia 23 d'Octubre tindrem en La Nucía a tres de les millors bandes que ha donat el Rock estatal en tota la història. Als Burning no els controle tant, m'agraden, però per alguna extranya raó no tinc ni un sol disc d'ells en m'ha casa. Els vaig veure en un Viñarock i van estar molt bé, Rock & Roll Stoniano, pur, xulesc i macarra a tope. Tenen un bon grapat de cançons mítiques i són tota una llegenda, la veritat és que tinc moltes ganes de veure'ls altra vegada, llàstima que ja no estiga l'irrepetible Pepe Risi amb ells.


Amb Siniestro ja és diferent, sóc molt fan d'ells, sobretot de l'època en la que estava Miguel Costas. Malauradament no els he pogut veure mai quan encara estava Miguel, però si varies vegades amb Julian al front i, que voleu que us diga... No són els Siniestro que veiem en el dvd de "Ante todo mucha calma", però continuen siguent una de les millors bandes estatals. Els tindrem presentant nou disc que encara no he tingut oportunitat d'escoltar, per tant no sé com funcionaran les noves cançons en directe, però quan toquen les clàssiques no hi ha fallo, la festa i el descontrol està essegurat.

Loquillo és un dels meus artistes espanyols preferits. No hi ha ningú que tinga eixa classe i eixe carisma que té ell d'amunt d'un escenari. Alguns dels discos que tragueren en l'època de Loquillo y Los Trogloditas són del millor que s'ha fet en la història del Rock cantat en castellà, i Sabino Méndez passarà a la història com un dels millors compositors que han hagut en l'estat.
L'últim que ha tret, ja com a treball en solitari, no està gens mal, però és troba a faltar aquella màgia que tenia junt amb Los Trogloditas. De tota manera, tinc unes ganes de veure'l en directe enormes, sols els vaig veure una vegada fa molts anys, quan encara estava la formació clàssica de Los Trogloditas, excepte Sabino, i ho recorde com una gran vetlada de Rock & Roll.

Per fi un gran cartell al costat de casa!

5 comentaris:

Juanjo Mestre ha dit...

Si que té bona pinta aquest cartell. Encara que els he vist als tres en diverses ocasions, no rebuig la idea de veure'ls si vaig a la terreta. Ja et diria quan arriben les dates. Gaudeix.

Redacció ha dit...

Aquest cartell ens conta la història del rock'n'roll del país. Tres grans
Un abraç, gran blog

juanvi ha dit...

Johnny Dibud, doncs si tens que anar avisam, seria una bona ocasió per a coneixer-te. Salut!

Chals, correcte! Tres pesos pesats. Gràcies! abraçada!!

Jose Paleres ha dit...

Esta setmana em passe x la pelu i xarrem, q este cartell trobe q és massa bo com x a deixar-lo passar. Ens vegem prompte!

juanvi ha dit...

No pots fallar tio. Vine, que ja fa massa temps que no ens anem junts a algun concertet. Bo!