dijous, 26 de novembre del 2009

Pixies en el Primavera Sound 2010

Gran noticia! L'última vegada que vingueren ja me'ls vaig pedrer, no m'agradaria que tornara ha passar. Encara no es sap el dia exacte en el que tocaran, però el festival es realitzarà els dies 27, 28 i 29 de Maig. El Primavera no és un festival fet a la meva mesura, la majoria de les bandes que passen per allí no em diuen res, però sempre solen anar dos o tres bandes que m'agraden molt. L'any passat vam poder gaudir de grans actuacions, especialment l'espectacular concert del Neil Young, però també la dels Jayhawks i Sonic Youth. Aquest any, per el meu gust, el plat fort son els Pixies, dels que sóc molt fan, però també tinc curiositat per veure als Wilco i a Pavement. I com sol passar en els festis, sempre et sorprèn algun grup que no coneixes.

Les entrades per als tres dies ja estan a la venda. Qui vulga més info que visite la web del festival www.primaverasound.com

Ahí va un vídeo d'un concert dels Pixies en l'any 91 interpretant "Tame", una de les cançons més boixes de la seva carrera i que forma part d'aquella joia atemporal anomenada Doolittle.

4 comentaris:

Jah Work ha dit...

Buenas!

cierto, los grupos del festival tampoco se ajustan del todo con lo que me gustaría escuchar pero seguro que van varios grupos que valen la pena. El año pasado estuvo muy bien con Neil, Jayhawks y lo que dices, alguno que conocí allí, como Alela Diane.

Wilco pueden estar bien, y sobre Pavement y Pixies conozco poca cosa pero son míticos!!

Where is my mind de Pixies es orgásmica!!

Saludos!

juanvi ha dit...

Si, aunque para mi hay mucha morralla, siempre suelen ir varias bandas que valen la pena. El año pasado solo con el conciertazo que nos dio el tio Neil ya valio la pena. A Wilco no los he escuchado mucho, pero no estan mal y creo que pueden estár bién en directo, Pavement no son santo de mi devoción, pero tengo curiosidad por verlos y los Pixies, bueno, son la verdadera razón por la que viajaré hasta Barcelona, son una banda muy especial y tengo muchas ganas de verlos.

"Where is my mind?" es genial!

Saludos!!

molespink ha dit...

juanvi welcome again a mi cantina. Que gran banda Pixies, a ellos les tenía dedicada una entrada en mi anterior blog.... plop, veré de recuperarlos en algún momento. Igual coincidimos en ese festival, a ver si puedo ir pa allá que la cosa pinta bien.

Saludos

juanvi ha dit...

Si! Gran banda!! A ver si nos vemos por allí, un abrazo!