divendres, 16 d’octubre del 2009

Quin és el teu grup preferit?

Eterna pregunta que ens han fet a tots alguna vegada i que jo mai he sabut contestar. Sempre m'ha paregut estrany que tanta gent tinga el seu grup preferit, no em pareix mal, és més, m'agrada tindre un amic que el seu grup preferit siguen els Led Zeppelin o un altre que siguen The Doors, però a mi em resulta impossible elegir-ne sols un. Podria dir-ne deu o dotze que m'han marcat, m'han impresionat molt o que per el que siga son molt especials per a mi, però, un? Impossible. Altra cosa seria si meu hagueres preguntat fa molts anys quan va arribar per primera vegada aquella vella cinta de cassette anomenada "The Joshua Tree" a les meves mans, la resposta haguera segut U2, però si per el contrari meu hagueres preguntat en mig del concert de AC/DC en l'estadi olímpic de Barcelona de gom a gom i Angus i companyia deixant-se la vida d'amunt de l'escenari, la resposta supose que se la imaginareu, no? El mateix podria dir de la temporada en que vivia dins la discografia de Led Zeppelin.... No pararia de dir exemples, ara mateix em pareix brillant la primera època del Boss, i si meu preguntes la setmana que ve segurament et diria un altra cosa. Una de les coses més boniques de la música és precisament això, anar descobrint bandes, discs o altres estils musicals, i gaudir. Per això em resulta impossible quedar-me en un. Pense que molta gent tendeix, per alguna entranya raó, a forçar-se per elegir al seu grup preferit, jo si fera el mateix m'agobiaria, perquè, per a aquesta gent és suposa que rés del que va descobrint a poc a poc pot ser superior al seu grup preferit, perquè, no aniran a traicionar-se a ells mateixos després de portar tota la vida defenent a mort al seu grup preferit, no se si m'explique...
El mateix puc dir de les pel·lícules, com vaig a quedar-me sols amb una? Pense que algo semblant passa amb el Futbol, jo no soc aficionat a aquest esport, però, perquè tots els aficionats al futbol son sols d'un equip? Es suposa que si els agrada molt eixe esport deurien de gaudir d'un bon partit, independentment de quins equips juguen, no? Val, entenc que et puga agradar més el joc d'un equip, però si feu memòria, quan érem xiquets hi havia que elegir un equip i defendre'l fins la mort, passe el que passe. A mi em va durar poc, però la majoria segueixen defenent aquell equip que van elegir quan tenien quatre o cinc anys, pareix ser que no els a agradat cap equip més amb tot aquest temps...
Bé, al cap i a la fi igual dona, no? A vegades està bé pensar amb tonteries com aquesta.

1 comentari:

banyasegol ha dit...

ben dit! no ho hauria pogut explicar millor