dimecres, 17 de juny del 2009

Iron Maiden "Brave new world" (2000)

El meu contacte amb aquest grup va tardar en aplegar, era la típica banda que tot el món parlava d'ella i jo no em feia l'anim a escoltar-los, de fet, aquest va ser el disc en el que em vaig introduïr a la seva música. Amb el temps he segut conscient de que la seva millor època van ser els 80, àlbums com "The number of the beast" o "Piece of mind" són del millor de la història del heavy metal, però jo li tinc un afecte especial a aquest disc. Després de passar la seva pitjor època amb el cantant Blaze Bayley, que no encaixava gens bé amb el grup, i enregistraren àlbums realment fluixos, va aplegar l'esperada reunió amb Bruce Dickinson i el guitarrista Adrian Smith, aquest "Brave New World" va ser el resultat. Per primera vegada en la història de Iron Maiden eren tres guitarristes, i el treball d'aquestos va ser extraordinari. Si a tot aixó li sumem un so perfècte i cançons tan completes com "The Wicker Man", "Brave New World", "Blood Brothers", "Out Of The Silent Planet" o "The Thin Line Between Love and Hate" vol dir que estem parlant d'un bon disc. I si, està clar que no li aplega ni a la sola de la sabata als seus grans àlbums, però jo sempre el veuré amb uns altres ulls, ja que amb aquest disc vaig descobrir a la meva banda de heavy metal preferida.

2 comentaris:

Jose Paleres ha dit...

La veritat és que jo també els vaig descobrir amb este disco i encara m'agrada molt, però com tu bé dius no es pot comparar a les grans peces del repertori dels anys 80. Tinc falta de tornar-los a sentir. La primera volta que els vam vore va estar de pm, ah?? jeje!

juanvi ha dit...

Baia! En primera fila i amb un estat etil·lic prou considerable. Encara recorde quan corrien cap a l'escenari quan sonava l'introducció de les veus de The number of the beast!