divendres, 17 d’agost de 2012

Covers (V) Megadeth "Anarchy In The U.K."


Moltes han segut les bandes de heavy metal que han mostrat el seu amor per el punk, especialment grups de trash-metal. Llegendes del genere metàl·lic com Metallica, Slayer o Skid Row han reconegut l'influencia del punk en la seva música i ho han demostrat en recomanables covers. Una d'elles, i de les meues preferides, és la que feren Megadeth del clàssic himne dels Sex Pistols, "Anarchy In The U.K.", inclosa en "So Far, So Good... So What!", segon àlbum de la banda de Dave Mustain.

Així sonava aquella versió...




4 comentaris:

Rune Cárter ha dit...

La verdad es que es un temazo... pero he de confesar que la primera vez que escuché esta canción fue en este cover :D http://www.youtube.com/watch?v=YH5r7-h_nkc
Sé que es más mala la versión pero me hace una ilusión muy gorda :D
Besitos!

juanvi ha dit...

Rune, y tanto que es un temazo! Yo la primera vez que escuche esta canción fue con la original de los Pistols, y aunque haya versiones muy buenas, como esta de Megadeth, la original para mi es insuperable, y también la más cañera! Por que aunque hubiera algún grupo de death-metal que hiciera su propia cover, que seguro que habrá alguno, la de Rotten compañía seguiría siendo la más cañera, en mi opinión. Esta que me pasas no la conocía, no está mal, muy en la onda del punk estatal, lo mejor son las imágenes del vídeo que la acompaña :)

Besos!!

Jose Paleres ha dit...

Em quede, sense dubte, amb la dels Pistols, que com tu dius és insuperable. Ara bé, com la que cantava el meu germà en Lizard Depression cap, jeje.

juanvi ha dit...

Homeee, la de Lizard és autèntica! Paco Rotten rules!!!