dijous, 3 de desembre del 2009

Loquillo y Trogloditas "Hombres" (1991)


L'època en la que van tocar el cel quedava enrere, i amb ella Sabino Méndez, el principal compositor del grup. Difícil situació per a la banda. Però amb "Hombres", Loquillo y Trogloditas demostraren que sense el gran Sabino també podien fer bones cançons, i acabaren gravant un dels millors discs de la seva carrera. Loquillo sol dir que no va quedar molt content amb aquest disc perque pareix ser que no es respirava bon ambient en la banda, però a mi em pareix un gran disc amb algunes de les millors cançons de la seva carrera com "Hombres", "Brillar y Brillar", "Amigo", "Diez años atras" o aquella en la que demostraven la seva admiració per les Sataniques Majestats "Simpatía por los Stones".

Rock n' Roll en estat pur, macarra, descarat i salvatge.

"Simpatia por los Stones"

No fueron al principio santos de mi devoción
pero mi vida se fue ensuciando al ritmo de su rock and roll
desde entonces siento simpatía por los Stones

Un parche en el trasero pura provocación
las pesadillas de tus padres, nena transformadas en una canción
entra en el túnel de la pasión ten simpatía por los Stones

Cabeza de lechuga despistado y vacilón
tu chaqueta de leopardo delatan cierta inclinación
de que tú sientes simpatía por los Stones

Si aún no conoces la belleza de una noche de alcohol
y tu vida se reduce, siempre, a suspender la misma lección
entra en el túnel de la pasión, ten simpatía por los Stones

Si eres buena nena la otra vida te premiará
si eres malo nene esta vida te sonreirá y verás las buenas chicas prefieren
chicos malos para soñar simpatía por los Stones.

6 comentaris:

txinomandinga ha dit...

Totalmente de acuerdo contigo, este tema es brutal...tiene ese aroma stoniano inconfundible. Siempre seguí a los trogloditas desde el principio, aunque reconozco que las ultimas cosas en solitario del loquillo no me molan. un gran saludaxo colega!!

juanvi ha dit...

A mi también me han gustado siempre, para mi esta banda en su epoca de esplendor tenian pocos rivales a nivel estatal. Es cierto, a mi tampoco me mola mucho lo que hace el loco últimamente.

Un abrazo!

molespink ha dit...

ahhhh que grandioso Juanvi este video !!!!

Has visto el último grabado con Bunbury, Jaime, Calamaro y él mismo? El de los hombres de negro ( "Man in Black" de Jhonny Cash), es casi clavado a aquel que grabó Jaime Urrutia de su tema Dónde estás ?.

A mi el loco me gusta haga lo que haga jeje, por su ACTITUD.

Saludos.

Gracias che buenisima entrada.

Saludos.

juanvi ha dit...

Hola! Si, este video es la caña! Si que he visto el de el Loco y sus amigos, me pareze muy divertido. Aunque no soy muy amante de lo que hace últimamente reconozco que siempre tiene cosas interesantes. Respecto a su actitud, siempre serà uno de los grandes, de eso no hay duda.

Gracias por comentar.

Saludos!

Jaumemon ha dit...

Loquillo, mmmm, abans em pareixia un bon tio i respectava a ell i la seua musica, però desprès de veure la manera en que portant-se afegint-se a la manifestació de l'sgae, en contra de la pirateria, es graciós però crec que el tema d'ell i la pirateria es va acabar quan es deixaren de gastar els cassettes. Bona musica, però unes males accions, si ho sospeses, mmmm, no se em que em quede de loquillo. Ja dic, no m'agrada't mai Loquillo, però el respectava, però ara per ara, mentre estiga de part de Ramoncin, no tinc ni que descarregar un disc d'ell i encara menys comprar-lo. :)

juanvi ha dit...

Hola Jaume! Doncs jo sempre he segut fan d'aquest home, la seva música m'ha fet passar bones estones, per tant sempre tindré els seus discs apunt per reproduir-los i passaré de les seues accións. Pense que si els afinionats a la música sempre tinguerem enconter les accións dels artistes als que admirem deixariem d'escoltar una bona part de la música que ens agrada, perque hi han de tots els colors. De tota manera tens que tindre enconter que açò teu diu un fan d'aquest home, i entenc i respecte totalment la teva postura.

Un abraç!